LIČNI BRENDING
Građenje ličnog brenda i menadžment uticaja.
Sam termin izvršno prisustvo čini mešavina različitih faktora kao što su samopouzdanje, samosvesnost, emotivna inteligencija, dostojanstvo. Ukratko, to je projekcija „meke moći“ koja čini osobu atraktivnijom i sposobnijom da svoj uticaj proširi izvan sfere autoriteta.
S obzirom na kompleksnost koncepta, ne postoji univerzalna definicija, ali izvršno prisustvo postoji i određuje milione karijera upravo u ovom trenutku. Nedodirljivo je, ali može se naučiti i primeniti jednostavno. Kako se oblačite, ponašate, razgovarate i uključujete u neku konverzaciju, vaš verbalni i neverbalni govor kreira signale na osnovu kojih vas drugi procenjuju. Naše je verovanje da će pored uticaja i reputacije, značaj izvršnog prisustva rasti u svim organizacijama.
Živimo u ekonomiji zasnovanoj na pažnji, koje je sve manje, pa je samim tim nama sve teže. Imati nešto u korporativnom svetu što vas razlikuje od drugih znači imati svoj lični brend. Izvršno prisustvo je kritičan aspekt za svaki deo vašeg života, a ne samo za liderstvo i lični brending.
Nekome je možda lični brend u fokusu, jer kao individualac želi da radi na svojim veštinama, promeni načina oblačenja, glasa. Sa druge strane, lično brendiranje je način na koji komuniciramo svoj lični narativ drugima, to su kanali i procesi.
Naš kurs „Građenje ličnog brenda i menadžment uticaja“ će vam pomoći da
uočite, razumete i koristite suptilne nagoveštaje i signale okoline,
kako biste ih pretočili u sopstvenu korist.
CENTRALNA TEMA kursa je kako projektovati moć i prestiž,
povećavajući tako svoj uticaj prema drugima.
Šta ćete NAUČITI?
Polaznici stiču FUNKCIONALNA I PRAKTIČNA znanja.
U PRVOM DELU kursa sa osnivačem i autorom saznajte:
-
Šta čini lični brend i kakva je razlika u odnosu na lični brending.
-
Kako projektovati moć i prestiž, povećavajući tako svoj uticaj prema drugima.
-
Radi se na razumevanju statusa i želje za statusom.
-
U kakvoj su vezi jezik, vokabular i fizionomija sa ličnim brending-om.
-
Savladava se govor tela i komunikacione veštine.
-
Obrađuju se teme izvršnog prisustva i evolucione psihologije.
-
Objašnjenje liderstva i uspeha.
-
Bavimo se naukom prvog utiska.
DRUGI DEO kursa obuhvata:
-
Osnove ispitivanja o razvijanju ličnog brenda,
-
Kako nastupiti na društvenim mrežama i razviti strategiju nastupa na svim kanalima, kako bi se doprelo do što većeg broja ciljane publike i ojačao lični imidž.
Kome je program namenjen?
Srednjim i visokim menadžerskim pozicijama, koje ovim kursom dobijaju funkcionalna i praktična znanja o tome kako da upravljaju svojim postupcima i razvijete konkurentan lični brend.
TEME
-
Executive presence: kontekst, termin i važnost
-
Evoluciona psihologija: šta je i zašto je korisna?
-
Nauka prvog utiska: brzo zaključivanje na osnovu malog broja informacija i kognitivna procena
-
Jezik, vokabular i fizionomija
-
Status: težnja za statusom i anksioznost
-
Govor tela: projekcija samopouzdanja, staloženost i držanje tela
-
Tehnike efektivnog executive presence-a: šta zaista funkcioniše?
-
Liderstvo i reputacija: međusobna igra moći, dominacije, uticaja i prestiža
-
Osnove građenja ličnog brenda
-
Sadržaj i strategija na LinkedIn mreži
DATUM I LOKACIJA:
-
Škola se održava svake godine u proleće i ranu jesen, van Beograda.
-
Škola se održava uživo i/ili online.
-
Moguće je organizovati i programe po meri za pojedince ili kompanije.