FEEDBACK&SPEAK UP
KULTURA
Benefiti kulure povratnih informacija su mnogobrojni:
Štedi vreme, novac i resurse.
Kompanije troše mnogo vremena, novca i resursa godišnje na procenu učinka zaposlenih. Procene učinka su zapravo samo skup svih povratnih informacija koje je bi zaposleni trebalo da dobijaju tokom cele godine. Povratne informacije u realnom vremenu pomocžu da se uštedi vreme, novac i resursi.
Stvara pozitivno radno mesto i omogućava bolje radne odnose.
Radno mesto koje je posvećeno podsticanju ljudi da budu bolji poboljšaće nivo učinka i angažovanja zaposlenih. Uključivanje u otvorene dijaloge sa kolegama, prepoznavanje napora nakon dobro obavljenog posla i pomoć zaposlenima da ostvare svoje ciljeve doprinose stvaranju smislenih odnosa na radnom mestu.
Povećava produktivnost.
Glavni cilj davanja povratne informacije je povećanje kvaliteta rada i njegovog kvantiteta. Dajući svom timu do znanja koji deo njihovog posla bi mogao da se poboljša i kako da to uradi, vi kreirate svoj put ka postizanju cilja. Kada zaposleni uživaju u svom poslu, razumeju svoje ciljeve i znaju vrednosti i kompetencije posla, učinak se povećava. Direktna je veza između efektivne povratne informacije i produktivnosti.
Smanjenje obrta.
Stvaranje kulture povratnih informacija može sprečiti vašu organizaciju od finansijskog gubitka. Ukoliko pomažete vašim zaposlenima da uče iz svojih grešaka to će poboljšati njihov učinak i razviti njihove veštine.
Kontinuirane povratne informacije pomažu u usklađivanju ciljeva, pojašnjavaju očekivanja i motivišu zaposlene.
Naš dvodnevni trening pokriva sve što treba da znate o Feedback & Speak Up kulturi.
PRVOG dana izučavamo teme:
-
Zašto nije uvek lako dati feedback? Koliko je lako suprotstaviti se?
-
Feedback je transparentna komunikacija – teorija i diskusija.
-
Prihvatanje feedback-a.
-
Šta EGO ili naša uverenja imaju kao tendenciju da nam učine kada dajemo ili prihvatamo feedback – diskusija i teorija.
-
Feedbacka i kako dati značajan feedback – kratka teorija.
(prilagođena tehnikama davanja feedbacka klijentima) -
Igra uloga u malim timovima, davanje feedbacka iz nekoliko uloga.
-
Zašto da govorite, šta je vaš cilj? Šta ako se prihvati ono što kažete – lična očekivanja – diskusija i rezime.
-
Podrška „Speak Up“ kulturi u vašem timu.
-
Preduslovi koje je potrebno da ispunimo da bismo mogli da govorimo.
-
Kako podržati osobu koja daje feedback a ne ubiti ga reakcijom?
DRUGOG dana izučavamo teme:
-
Podrška kulturi „Speaking Up“.
-
Menadžerske uloge i odgovornost.
-
Kako motivisati, pozvati ljude da govore?
-
Lične reakcije na povratne informacije.
-
Davanje feedback-a na feedback. Šta ako neko kaže/daje predlog više od jednom i ništa se ne desi?
-
Tražiti razumevanje, podržati feedback, ali i dati feedback kada je to potrebno.
-
Različite igre uloga koje podržavaju učenje.