Feedback kultura | Represent Academy
top of page

  FEEDBACK&SPEAK UP  

  KULTURA


Kultura povratnih informacija je vitalni deo zdravog radnog okruženja i od suštinske je važnosti za dobre i jake radne odnose.

Da li vaši zaposleni osećaju slobodu da podele povratne informacije sa drugom osobom u organizaciji – bez obzira na njenu funkciju?

 Benefiti kulure povratnih informacija su mnogobrojni:     

Štedi vreme, novac i resurse.

 

Kompanije troše mnogo vremena, novca i resursa godišnje na procenu učinka zaposlenih. Procene učinka su zapravo samo skup svih povratnih informacija koje je bi zaposleni trebalo da dobijaju tokom cele godine. Povratne informacije u realnom vremenu pomocžu da se uštedi vreme, novac i resursi.

 

Stvara pozitivno radno mesto i omogućava bolje radne odnose.

 

Radno mesto koje je posvećeno podsticanju ljudi da budu bolji poboljšaće nivo učinka i angažovanja zaposlenih. Uključivanje u otvorene dijaloge sa kolegama, prepoznavanje napora nakon dobro obavljenog posla i pomoć zaposlenima da ostvare svoje ciljeve doprinose stvaranju smislenih odnosa na radnom mestu.

 

Povećava produktivnost.

 

Glavni cilj davanja povratne informacije je povećanje kvaliteta rada i njegovog kvantiteta. Dajući svom timu do znanja koji deo njihovog posla bi mogao da se poboljša i kako da to uradi, vi kreirate svoj put ka postizanju cilja. Kada zaposleni uživaju u svom poslu, razumeju svoje ciljeve i znaju vrednosti i kompetencije posla, učinak se povećava. Direktna je veza između efektivne povratne informacije i produktivnosti.

Smanjenje obrta.

 

Stvaranje kulture povratnih informacija može sprečiti vašu organizaciju od finansijskog gubitka.  Ukoliko pomažete vašim zaposlenima da uče iz svojih grešaka to će poboljšati njihov učinak i razviti njihove veštine.

Kontinuirane povratne informacije pomažu u usklađivanju ciljeva, pojašnjavaju očekivanja i motivišu zaposlene.

Naš dvodnevni trening pokriva sve što treba da znate o Feedback & Speak Up kulturi.

PRVOG dana izučavamo teme:

  • Zašto nije uvek lako dati feedback? Koliko je lako suprotstaviti se?

  • Feedback je transparentna komunikacija – teorija i diskusija.

  • Prihvatanje feedback-a.

  • Šta EGO ili naša uverenja imaju kao tendenciju da nam učine kada dajemo ili prihvatamo feedback – diskusija i teorija.

  • Feedbacka i kako dati značajan feedback – kratka teorija.
    (prilagođena tehnikama davanja feedbacka klijentima)

  • Igra uloga u malim timovima, davanje feedbacka iz nekoliko uloga.

  • Zašto da govorite, šta je vaš cilj? Šta ako se prihvati ono što kažete – lična očekivanja – diskusija i rezime.

  • Podrška „Speak Up“ kulturi u vašem timu.

  • Preduslovi koje je potrebno da ispunimo  da bismo mogli da govorimo.

  • Kako podržati osobu koja daje feedback a ne ubiti ga reakcijom?

DRUGOG dana izučavamo teme:

  • Podrška kulturi „Speaking Up“.

  • Menadžerske uloge i odgovornost.

  • Kako motivisati, pozvati ljude da govore?

  • Lične reakcije na povratne informacije.

  • Davanje feedback-a na feedback. Šta ako neko kaže/daje predlog više od jednom i ništa se ne desi?

  • Tražiti razumevanje, podržati feedback, ali i dati feedback kada je to potrebno.

  • Različite igre uloga koje podržavaju učenje.

bottom of page