top of page
17.png

  EMPLOYER BRANDNING   

  ZA LEADERSHIP

Zašto je liderstvo od suštinskog značaja za brend poslodavca?

Snaga liderstva iza procesa brendiranja poslodavaca je od suštinskog značaja za uspeh samog procesa, dok je kultura liderstva ključ za snažnu strategiju brenda poslodavca.

Snaga liderstva iza procesa brendiranja poslodavaca je od suštinskog značaja za uspeh samog procesa, dok je kultura liderstva ključ za snažnu strategiju brenda poslodavca.

Zaposleni žele da se razvijaju i napreduju unutar organizacije, i upravo vaša reputacija je presudna za razvoj zaposlenih u lidere, menadžere i još mnogo toga, i najvažniji je aspekt vašeg brenda poslodavca.

Uspešan brend poslodavca se gradi kroz sve funkcije rukovođenja,

što obezbeđuje da iskustvo zaposlenih bude u celosti u skladu sa brendiranjem poslodavca. 

Upravljanje iskustvom zaposlenih u celom životnom ciklusu zaposlenja je organizaciona odgovornost pri čemu rukovodeći tim treba da ima dobru svest o brendu poslodavca u realnom vremenu umesto da se oslanja na HR da upravlja iskustvom zaposlenih i sprovođenje strategije brendiranja poslodavca.

   TEME:     

 

  • Employee experience (EX)

 

Šta je i zbog čega je važan?

Tri stuba za EX.

 

  • Svrha

 

Kako da formulišete svoju svrhu. 

Kako da inspirišete druge - storytelling za lidere.

  • Liderstvo

 

There is an I in the team

Putovanje zaposlenih kroz organizaciju.

Doing things FOR the people (not TO the people).

Neuronauka i liderstvo – kako ljudski mozak funkcioniše i kakve to veze ima sa liderstvom. Vežba: kviz

Kreiranje speak up kulture.

Timsko iskustvo.

Diskusija - najbolje i najgore timsko iskustvo.

Inkluzija.

Feedback i recognition.

  • Kultura učenja

 

Šta je zapravo KULTURA učenja.

Moć follow up-a.

Učenje iz grešaka.

Lider kao uzor.

Svaka od tema je podržana vežbama kroz koje se primenjuje stečeno znanje.

Brend poslodavca je imperativ liderstva,

a ne HR inicijativa. 

bottom of page