PREZENTACIJSKE
VEŠTINE
Prezentovanje s uverenjem
Prezentovanje s uverenjem vam može omogućiti da istaknete svoje veštine, predstavite svoj proizvod ili objasnite zašto je baš usluga koju vi nudite bolja od ponude konkurencije.
Svaki put kada se nekome predstavite – taj neko će stvoriti utisak o vama, dobar ili manje dobar. Uz to će se često otvoriti mogućnost za dobitak, ili gubitak. Pozitivni utisci koje napravite dobrim nastupom pomoći će vam u podsticanju drugih (je li iz svoje firme) na akciju i u ostvarenju rezultata koji Vi želite da postignete.
Bez obzira na to, da li je povod vaše prezentacije formalan ili neformalan , vaše izlaganje treba uvek da bude jasno i artikulisano.
FOKUS je na neprestanom prilagođavanjanju pristupa publici jer se
umetnost javnog govora razvija u realnom vremenu - od prezentacije jedan na jedan, do prezentacije na malom sastanku, u konferencijskoj sali za sastanke i do prezentacije za veliku publiku.
Sadržaj našeg treninga može se primeniti u svakoj od ovih situacija.
Na našem treningu NAUČIĆETE
-
Šta je dobra struktura sadržaja.
-
Kako da otvorite vašu prezentaciju.
-
Kako da razbudite publiku i zavladate scenom koristeći tehnike storytelling-a.
-
Kako da koristite tehnike neverbalne komunikacije.
-
Kako da oblikujete vaše ključne poruke.
-
Koju vrstu narativa da odaberete.
-
Kako da prilagodite sadržaj vremenu koje imate za prezentaciju.
-
Kako da odgovorite na pitanja publike , pa i na ona nezgodna.
Šta možete da očekujete od treninga Prezentovanje sa uverenjem?
-
Da otkrijete, koja je vaša uloga kao prezentera, i kako da se adekvatno pripremite i ispunite svoj cilj.
-
Kako da sadržaj prezentacije postavite u pravom kontekstu i kako da formulišete ključne poruke.
-
Kako da otvorite prezentaciju, povežete se sa publikom i efikasno izvedete zaključak uz poziv na akciju.
-
Da razumete čemu služe slajdovi (i da li su vam uvek potrebni).
-
Kako da zvučite samouvereno i vladate tremom i scenom.
-
Kako da upravljate teškom publikom i kako da im date prave odgovore.
TEME treninga
Upoznavanje i animiranje publike.
Upravljanje komunikacije sa teškim sagovornicima.
Neverbalna komunikacija – gestikulacija i ton.
Struktura prezentacije.
Glavna poruka prezentacije.
Samopouzdano prezentovanje.
Aktivnosti tokom treninga
-
Grupne aktivnosti i vežbe
-
Snimanje kamerom i davanje individualnih i grupnih povratnih informacijatekstovo
-
Vežba prilagođavanja
FORMAT
-
Uživo, dvodnevni trening.
-
Preporučen broj učesnika je do 10 u grupi.
-
Treninzi se rade cele godine, po dogovoru i upitu klijenta.