
Kako pravilno komunicirati employer branding u 2024.
i svakoj godini posle?
Ovo je tekst o tome: šta bi trebalo da ostavimo u 2023. kada je komunikacija employer branding-a u pitanju?
Šta smo to onda naučili da uvezujemo u 2023. godini i koje ciljeve želimo da postignemo kada se upustimo u avanturu zvanu (kako) biti poželjan poslodavac?

Employer branding strategija
nije isto što i komunikacija
employer branding-a
Ove je možda i najjasnije da smo se ipak dosta pomerili u poslednjih nekoliko godina, a to se desilo kada smo employer branding strategiju odvojili od employer branding komunikacijske strategije. Sada više nije pitanje da su oba važna, a da je ovo drugo je važan deo prvog. Prenošenje poruke o našem employer brand-u onima koji to treba da znaju I izgradnja percepcije o našem brendu poslodavaca.


Liderstvo bez titule
Liderstvo bez titule je veština koja je dragocena za sve, bez obzira na formalnu poziciju. Suština nije u hijerarhiji, već u tome kako utičemo na druge i doprinosimo stvaranju pozitivnih promena.
Kako izgleda liderstvo bez titule?
Naučite kako biti lider koji inicira poboljšanje performansi i transformaciju.

Otvoreni mentalni sklop
- Growth Mindset -
Zatvorenost, sumnja u sebe, samoograničavajuća uverenja neki su od najčešćih razloga koji nas blokiraju i sprečavaju da ostvarimo svoje ciljeve.
Growth Mindset povećava samopouzdanje, čini vas otpornijim na različite stresove, pospešuje učenje i uspeh na poslu i poboljšava odnose sa drugima.

Da je Pera otišao u policiju...
Kako se to daje otkaz na pravi način, pitate se vi?
Nikako. Pravog načina nema. Ima lošijeg, manje lošijeg i isplaniranog. Koji može biti kulturniji, humaniji, organizovaniji i reputaciono promišljeniji način?
O važnosti planirane komunikacije i na šta da obratite pažnju.