BLOG | Represent Academy
top of page
Business Meeting at Small Table

Kako pravilno komunicirati employer branding u 2024.
i svakoj godini posle?

Ovo je tekst o tome: šta bi trebalo da ostavimo u 2023. kada je komunikacija employer branding-a u pitanju? 

Šta smo to onda naučili da uvezujemo u 2023. godini i koje ciljeve želimo da postignemo kada se upustimo u avanturu zvanu (kako) biti poželjan poslodavac? 

Employer branding
Chess Game

Employer branding strategija
nije isto što i komunikacija
employer branding-a

Ove je možda i najjasnije da smo se ipak dosta pomerili u poslednjih nekoliko godina, a to se desilo kada smo employer branding strategiju odvojili od employer branding komunikacijske strategije. Sada više nije pitanje da su oba važna, a da je ovo drugo je važan deo prvog. Prenošenje poruke o našem employer brand-u onima koji to treba da znaju I izgradnja percepcije o našem brendu poslodavaca. 

Fashion Model on Pink Wall

Šljokice i Zlatokosa
– ili šta sve čini razliku kad prezentujete?

Šta je to što čini razliku kada se obraćate javno, posebno širem auditorijumu?

Vaša stručnost, diploma, godine iskustva?

Master ili doktorat kome ste posvetili nekoliko godina života? Reference, rezultati ili nagrade?

Prezentacijske veštine
Motivational Lecture

Ovo je treblo da bude podkast,
i to audio...

Nastavak teksta Šljokice i Zlatokosa – ili šta sve čini razliku kad prezentujete?

Koje su to najčešće greške koje pravimo kada izlažemo, a neretko nismo svesni. Nazivaćemo ih pravim imenom, da ne bude nedoumica.

Soft Skills

Otvoreni mentalni sklop
Growth Mindset -

Zatvorenost, sumnja u sebe, samoograničavajuća uverenja neki su od najčešćih razloga koji nas blokiraju i sprečavaju da ostvarimo svoje ciljeve.

Growth Mindset povećava samopouzdanje, čini vas otpornijim na različite stresove, pospešuje učenje i uspeh na poslu i poboljšava odnose sa drugima.

2.png

Da li zaista čujemo sagovornika i
šta predstavlja aktivno slušanje?

Većina ljudi misli da se aktivno slušanje svodi na to da ne govorimo u isto vreme, da drugima dajemo verbalne i neverbalne znake odobravanja i da smo u stanju da ponovimo šta smo čuli.

Autorski tekstovi
Business Meeting

Da je Pera otišao u policiju...

Kako se to daje otkaz na pravi način, pitate se vi?

Nikako. Pravog načina nema. Ima lošijeg, manje lošijeg i isplaniranog. Koji može biti kulturniji, humaniji, organizovaniji i reputaciono promišljeniji način?

O važnosti planirane komunikacije i na šta da obratite pažnju.

bottom of page