BUSINESS
STORYTELLING
Pripovedanje povezuje ljude i gradi poverenje, a povezanost, poverenje i osećaj iskustva vode do akcija i donošenja odluka.
Kroz naše radionice pomoći ćemo vama i vašim kolegama da se povežete sa ciljnom publikom kroz priče koje mogu ispričati i iz nekog drugačijeg ugla. Pokazaćemo kako da otkrijete, stvorite i pričate priče koje pokreću ljude, a kao rezultat toga, brže donose odluke i preduzimaju akcije.
Na radionicama koristimo materijale koje vaše kolege već pripremaju ali ćemo i kroz primere drugih kompanija iz sličnih industrija tražiti ideje koje mogu biti vodilje za drugačiji pristup u komunikaciji sa ciljnom publikom.
Vaša priča treba da bude iskustvo za pamćenje,
kanal kojim prenosite svoje misli i emocije.
TEME koje obrađujemo:
-
Sistem tekstova jednakog kvaliteta.
-
Ključni elementi svakog teksta: struktura i arhitektura.
-
Pisanje iz ugla i za ciljnu grupu.
-
Vrste tekstova i kako da ih upotrebimo u zavisnosti od cilja.
-
Formatiranje priče i postizanje jasnoće i dinamike.
-
Naslovi i uvodi koji privlače pažnju.
-
Ideje i predlozi kako napisati smisleni Call to action.
-
Pronalaženje autentičnog ugla i originalne ideje za priče dosledne viziji organizacije, odgovarajuće za ciljanu publiku
-
Karakteristike viralnog sadržaja
-
Srž priče i eliminisanje detalja odvlače pažnju
-
Pokretanje čitalaca na željenu akciju uz korišćenje principa psihologije i pripovedanja