top of page
14.png

  BUSINESS     

  STORYTELLING

Probijte granice moćnom naracijom i stvorite intenzivnu, ličnu vezu između vaše publike i vaše poruke. Povedite publiku na putovanje kroz vašu priču

kako biste ih zainteresovali za vašu ideju, proizvod ili uslugu.

Pripovedanje povezuje ljude i gradi poverenje, a povezanost, poverenje i osećaj iskustva vode do akcija i donošenja odluka.

Kroz naše radionice pomoći ćemo vama i vašim kolegama da se povežete sa ciljnom publikom kroz priče koje mogu ispričati i iz nekog drugačijeg ugla. Pokazaćemo kako da otkrijete, stvorite i pričate priče koje pokreću ljude, a kao rezultat toga, brže donose odluke i preduzimaju akcije.

Na radionicama koristimo materijale koje vaše kolege već pripremaju ali ćemo i kroz primere drugih kompanija iz sličnih industrija tražiti ideje koje mogu biti vodilje za drugačiji pristup u komunikaciji sa ciljnom publikom.

Vaša priča treba da bude iskustvo za pamćenje,

kanal kojim prenosite svoje misli i emocije.

  TEME   koje obrađujemo:

  • Sistem tekstova jednakog kvaliteta.

  • Ključni elementi svakog teksta: struktura i arhitektura.

  • Pisanje iz ugla i za ciljnu grupu.

  • Vrste tekstova i kako da ih upotrebimo u zavisnosti od cilja.

  • Formatiranje priče i postizanje jasnoće i dinamike.

  • Naslovi i uvodi koji privlače pažnju.

  • Ideje i predlozi kako napisati smisleni Call to action.

  • Pronalaženje autentičnog ugla i originalne ideje za priče dosledne viziji organizacije, odgovarajuće za ciljanu publiku

  • Karakteristike viralnog sadržaja

  • Srž priče i eliminisanje detalja odvlače pažnju

  • Pokretanje čitalaca na željenu akciju uz korišćenje principa psihologije i pripovedanja

bottom of page