BIOGRAFIJE PREDAVAČA
Employer Branding u praksi 2025.

Iva Majstorović
CEO@Estring
Iva za sebe kaže da je pre svega feministkinja, a onda i strastvena zaljubljenica u spoj psihologije, marketinga i komunikacija. U agenciji Degordian radi već 10 godina i iza sebe sad već ima debelo iskustvo u komunikacijama, marketingu i employer brandingu. Već dve godine je na čelu agencije Enstring powered by Degordian - prve HR-first agencije u regiji koja pruža usluge iz domene employer brandinga, employee experiencea i candidate experiencea.
Čvrsto veruje da je employer brandingu mesto u svim industrijama, a ne samo u ITu, da sve počinje iznutra i s ljudima i da niko ne prenosi bolje poruke poslodavca od samih zaposlenih. Sa svojom agencijam napravila je preko 30 employer branding kampanja za zapošljavanje, i bezbroj internih aktivnosti unutar različitih industrija - od FMCGa, hoteljerstva, farmacije, bankarskog sektora, javnog sektora, proizvodnih kompanija i tako dalje.
Osim što pomaže klijentima na putu da postanu najbolja verzija sebe kao poslodavca, pred Enstring postavlja i veliku misiju - inspirisati bolja radna mesta.
U slobodno vreme juri psa i bebu po parkovima, a voli loša vina i dobro društvo.

Nevena Savić
Internal Communication Strategist @Bosch Srbija
Nevena Savić je komunikacijski strateg sa više od 20 godina iskustva u oblasti Employer Brandinga, interne komunikacije, korporativnih komunikacija i odnosa sa javnošću. Trenutno je Employer Branding & Internal Communication Coordinator u kompaniji Bosch Srbija, gde vodi razvoj i implementaciju employer branding strategija, u skladu sa korporativnim ciljevima i globalnim izazovima.
Kao stručnjak za employee engagement, stakeholder management i DEI (diverzitet, jednakost i inkluzija), Nevena je implementirala brojne projekte koji podstiču angažovanje zaposlenih, unapređuju korporativnu kulturu i jačaju brend poslodavca.
Nevenino bogato iskustvo uključuje i rad u Inspira Grupi, gde se bavila korporativnim komunikacijama, sa fokusom na medijske odnose, brand management i društveno odgovorno poslovanje, kao i u Beogradskoj filharmoniji, gde je kao PR manager gradila i održavala reputaciju i odnose sa relevantnim javnostima.
Posvećena je mentorstvu i koordinaciji timova, s posebnim naglaskom na upravljanje složenim komunikacijskim projektima i kampanjama. Kao predavač, Nevena strastveno deli svoje znanje o strateškom oblikovanju komunikacije i angažovanju zaposlenih, inspirišući sve zainteresovane strane da koriste inovativne pristupe u izgradnji jakih organizacija i pozitivnih radnih kultura.

Stefan Vukajlović
Group HR Director for C&B @Fortenova Group
Solution Leader @House of Benefits
Stefanova funkcija Group HR Director za oblast Kompenzacija i Beneficija (C&B) u Fortenova Grupi obuhvata rad sa pet zemalja, 27 kompanija i 50.000 zaposlenih.
Od 2019. godine, Stefan je kreator koncepta i vodeći stručnjak rešenja za House of Benefits platformu/aplikaciju.
Pre nego što se pridružio timu Fortenova Grupe, Stefan je sticao iskustvo u konsultantskoj kući Mercer, kao Country Manager za Srbiju, Hrvatsku, Bosnu i Crnu Goru, kao i u dve druge međunarodne HR konsultantske firme (TowersWatson i GiGroup).
Na početku svoje karijere, Stefan je radio kao C&B menadžer u međunarodnoj kompaniji za proizvodnju premium automobila (Fiat Chrysler).
Polja njegove ekspertize su:
-
Kompenzacije i benefiti (C&B)
-
HR strategija
-
Upravljanje učinkom (Performance Management)
-
Radna analitika (Workforce Analytics)
Stefan ima široku ekspertizu u oblasti analize podataka i benchmarkinga kompenzacija. Vodio je ili bio član tima brojnih projekata iz oblasti benchmarkinga, vrednovanja poslova i upravljanja učinkom, radio za vodeće kompanije u različitim industrijskim sektorima kao što su automobilska, logistika, maloprodaja, visoka tehnologija, hotelijerstvo, poljoprivreda i FMCG.

Marija Miletić
Head of Digital
@Represent Communications
Marija je duže od jedne decenije deo Represent Communications, a poslednje dve i po godine je na čelu digital tima.
Marketingom i komunikacijama se intenzivno bavi od 2012. godine, dok je prethodno komunikacijsko iskustvo sticala radom u jednoj od najvećih domaćih medijskih kuća Ringier.
Put master filologa kroz novinarstvo i marketing bio je koliko izazovan toliko i ispunjen širokim dijapazonom klijenata i industrija sa kojima se upoznala. Svoja znanja bila je u prilici da prenosi i drugima kroz svoja predavačka gostovanja na više regionalnih medijskih konferencija, kao i kroz program LSPR u organizaciji Represent Communications, ali i drugih programa Represent Academy na temu korišćenja društvenih mreža u svrhu Employer Brandinga.