PREDAVAČI_Content_Academy | Represent Academy
top of page
Tim Tucker_23 Digital Ltd_edited.jpg

TIM TUCKER
@ 23Digital Lt

Content strategist, copywriter&

user experience specialist

Tim je strateg digitalnog sadržaja i copywriting specijalista. Osnivač je i direktor sopstvene konsultantske kuće 23 Digital Ltd.

 

Tim je započeo svoju karijeru u štampanim medijima, radeći kao novinar i urednik u Future Publishing-u. 1999. godine u kompaniji Future Plc postaje deo tima višeg menadžmenta koji je predvodio novoformirano odeljenje New Media. Tim je pomogao u razvoju strategije digitalnog sadržaja za neka od najuspešnijih online lansiranja kompanija kao što su T3.com, TechRadar.com, MusicRadar.com, BikeRadar.com i TotalFilm.com. 2009. napušta Future Plc da radi kao nezavisni konsultant i trener, nudeći pristup strategiji sadržaja fokusiran na korisnika, dizajn korisničkog iskustva i digital copywriting. Od 2009-2018 bio je konsultant i trener za Content Marketing Association u Velikoj Britaniji. Tim je radio kao konsultant u različitim digitalnim okruženjima, sa desetinama brendova, uključujući: Nacionalni fond, Virgin Media BusinessBarratt Homes Ltd, Immediate Media, UK Trade & Investment departmentSchroders PlcEuromonei Institutional Investor PlcNationwide Building Society...

Tim Tucker
Milena Kvapil_Ivan Aran Studio_edited.jp

MILENA KVAPIL
@ Ivan Aran Studio

Creative director

Kreativni direktor i copywriter sa 20+ godina aktivnog iskustva u oglašavanju. Magistrirala film i TV režiju (FAMU, Prag). Stekla veliko iskustvo na filmu, televiziji i u medijima. Ponosni filmski i TV teoretičar, i kanditat za doktorat na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Filmski i TV bloger. Trenutno radi kao kreativni direktor u Ivan Aran studiju - Boutique studio sa kompletnom dizajn uslugom i agencija za komunikacije sa sedištem u Beogradu. Prethodno je radila kao Creative Director @Ringier Axel Springer Srbija, Associate Creative Director @McCann BeogradTV Director @B92...

 

Neki od klijenata i projekata na koje je posebno ponosna: Raiffeisen banka, Adriatic Group, Jugoslovensko dramsko pozorište, Telekom Srbija, Carlsberg, Generali osiguranje, Bambi, Coca-Cola, Nectar, Jaffa, Štark, Blic i mnoge druge. Prethodno predavačko iskustvo obuhvata predavanja i radionice na Univerzitetu u Beogradu (Ekonomski fakultet, FON, FPN), IAA Akademiji i University Metropolis.

 

Voli da sluša sjajne priče, ali i da ih priča :)

Milena Kvapil
Goran Vojteški_podcast_edited_edited.jpg

GORAN VOJTEŠKI
@ Podcast.rs

Founder of Podcast.rs network

Preko dvadeset godina rada u medijima i industriji zabave.
Nakon početaka na radiju i televiziji tokom devedesetih bavio se marketingom i distribucijom filmova studija Fox i Sony Pictures. U medijsku sferu se vraća 2010. godine kada počinje da radi za MTV.

 

Veliki fan podkasta, praktično od kada su nastali, a ljubav prema ovom formatu ga je motivisala da pre skoro deset godina kupi domen podcast.rs i nešto kasnije počne da se bavi produkcijom i razvojem domaće zajednice.

Goran Vojteški
DSC02595_edited.jpg

VLADIMIR RADINOVIĆ
@ Podcast.rs

Co-Founder of Podcast.rs network

Vladimirov rad je uvek bio na pragu radija i digitalnih medija. Kao stručnjak u obe oblasti, radio je sa mnoštvom organizacija, preduzeća i inicijativa povezanih sa medijima kao što su Radio Slobodna Evropa, Gimlet, NPR, AMARC, Deutche Welle i B92 između ostalih.

 

Njegovo angažovanje na polju radija zajednice na Balkanu u poslednjih 15 godina pozicioniralo ga je kao eksperta u ovoj temi u regionu što je dovelo do poziva da se pridružim Forumu medija zajednice Evrope (CMFE) 2019 u čijem se upravnom odboru nalazi i danas.


Suosnivač je podcast.rs, podkast platforme i produkcijke kuće specijalizovane za razvoj  i ideaciju podkast digitalnog i podkast sadržaja.

 

Studirao je nove medije na Akademiji umetnosti u Novom Sadu a završio master studije na katedri za digitalnu kulturu Univerziteta u Juvaskuli u Finskoj

Vladimir Radinović
Tanja Đorđević_Cheil Centrade Adriatic_e

TANJA ĐORĐEVIĆ
@ Cheil Centrade Adriatic

Creative Strategist

Tanja je profesionalac za medije i komunikacije. Završila je Istoriju umetnosti, Filozofski fakultet Univerzitet u Beogradu, masterirala Muzeologiju na istom fakultetu.

Trenutno radi kao kreativni strateg @ Cheil Centrade Adriatic i bavi se krerianjem strategija za nove usluge trenutnih klijenata, pozicioniranjem komunikacija i aktivnosti za klijente na dital kanalima. Vodi kreativni tim.

 

Prethodno je radila u Degordian-u, na pozicijama kreativnog stratega i Social Media stratega, baveći se pripremama strategija online prisustva za klijente,  istraživanjem tržišta i trendova za trenutne i potencijalne klijente, analizom digitalnih kanala i pripremama godišnjih i mesečnih izveštaja, pripremama strategija online prisustva za klijente, kreiranjem mesečnih sadržaja za društvene mreže (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn)

Tanja Đorđević
Vojkan Arsić
Vojkan Arsić_REFLEKTOR TEATAR_edited.jpg

VOJKAN ARSIĆ
@ Center E8

Executive director

Vojislav Arsić je Obama lider, izvršni direktor Centra E8, omladinske organizacije iz Beograda osnovane 2004.

 

Centar E8 edukuje i angažuje mlade o rodnoj ravnopravnosti, prevenciji nasilja, posebno rodno zasnovanog nasilja, i promociji zdravog života. Takođe je suosnivač programa „Budi muško“, koji pomaže mladićima da stvore novu sliku „balkanskog čoveka“ kroz promociju rodne ravnopravnosti i nenasilja.

 

Nedavno je Vojkan osnovao Spotlight Theatre, nezavisno pozorište usredsređeno na rešavanje problema zajednice, i razvio internet platformu ZOOMER da uključi mlade ljude u građansku akciju.  On je strastven u korišćenju kreativnosti i umetnosti za društvene promene.

Saša Stanković_Philips Domestic Applianc

SAŠA STANKOVIĆ
@ Philips Domestic Appliances

Lead Digital & E-commerce Manager Adriatics

Saša je iskusni digitalni marketer vešt u digitalnoj strategiji, optimizaciji za pretraživače (SEO), kupovini medija i upravljanju projektima web/e-trgovine. Ima više od 10 godina agencijskog iskustva na različitim pozicijama: media planer, account manager i direktor digitalne agencije.

 

Radio je sa velikim brojem međunarodnih i lokalnih klijenata, poput Atlantic grupe, Porsche Croatia, Oryx, Auto Zubak, Opel, Philips, MasterCard, Lego, Adidas, Red Bull, Reebok, Societe General banke.

 

Pre dolaska Philips, radio je u agenciji MMB Media Agentur u Zagrebu. Veliko iskustvo je stekao kao digital media menadžer i eCommerce menadžer u kompaniji FOREO, gde se svakodnevno susretao sa digitalnim izazovima na globalnom tržištu. Predavač je na velikom broju konferencija u zemlji i inostranstvu.

Saša Stanković
Igor Černiševski_Media Tree_edited.jpg

IGOR ČERNIŠEVSKI
@ Media Tree

Digital Director at Media Tree,

IAB DIMAQ Master Trainer

Igor ima više od 15 godina iskustva u praktično svakoj oblasti digitalnog oglašavanja, od web developmenta, preko upravljanja digitalnim projektima i digitalnog media planiranja, do sveobuhvatnih digitalnih strategija.

 

Dugogodišnji je predavač na više kurseva iz oblasti digitalnog oglašavanja, koordinator je DIMAQ programa za Srbiju i član komiteta za edukaciju IAB Europe. Bio je predavač na više regionalnih konferencija: Webiz, Kaktus, Spark.me, Digital Day, Dare to be Original…

Igor Černiševski
Milica Trnavac 2.PNG

MILICA TRNAVAC

Visual Arts & Brand Communications Consultant

Spoj Vizuelnih umetnosti i Brand komunikacije je nešto u čemu se Milica Trnavac pronašla.

Njen talenat i ljubav prema fotografiji su joj pružili priliku da sa 16 godina dobije stipendiju na prestižnom američkom univerzitetu School of Visual arts , gde je diplomira filmsku režiju.

Kao što Milica kaže  fotografija je početni kadar svakog filma .

Tokom karijere Milica je režirala mnoge emisije na RTS, TV Politika, BK TV, TV B92, TV STB, TV Prva. Fotografijom se bavila iz ljubavi, a mnoge njene fotografije su objavljivane širom zemlje u publikacijama kao što su Politika, Blic , lepota i zdravlje, BIZlife…..

Milica je svoje rediteljsko obrazovanje stečeno u Njujorku pretvorila u izuzetnu karijeru u domaćoj advertajzing industriji, upravljala je timovima od 100+ ljudi, globalnim kampanjama sa desetinama miliona dolara budžeta, dosežući top pozicije u najnagrađivanijim srpskim advertajzing agencijama.

Danas kao Brand konsultant Milica je spojila znanje i iskustvo stečeno u advertising-u  i strast prema vizuelnim umetnostima. Tokom ovog predavanja čućete veoma korisne savete koji će vam pomoći da se vaš foto Content istakne. Teme koje pokriva su Najbolja kompozicija za Facebook, Instragram ili blog; Osnovna pravila fotografisanja (sa akcentom na portret); Fotografija kao Content na društvenim mrežama; Primena telefona u fotografisanju za mreže; Post produkcija fotografija; i još mnogo toga kroz praktični rad.

Milica Trnavac
bottom of page