PREDAVAČI
Londonska škola za odnose s javnošću 2023.
JELENA MIKIĆ
Director @ Represent Academy
MIRO ANTIĆ
Partner/CXO @ M2Communications
VELJKO LALIĆ
Chief editor @ Nedeljnik
DRAŽEN PETROVIĆ
Strategic Planner @ Represent Communications
MONIKA MILINKOVIĆ KOSTIĆ
Client Service Director @ Represent Communications
ANA BOLBOĐEVSKI
Director of Communications @ Belgrade Nikola Tesla Airport / member of VINCI Airports
MILICA STEFANOVIĆ
Marketing Director @ National Alliance for Local Economic Development -NALED
NINA ELEZOVIĆ
Corporate Affairs and Sustainability Director @ Coca-Cola Hellenic
TIJANA BEJATOVIĆ
Founder & Business Consultant Director @ TopIC
ZLATKO GANIĆ
Director Of Digital Media @ Agency Fabrika d.o.o. Sarajevo
SRĐAN KARANOVIĆ
Actor, director and professor @ Faculty of Dramatic Arts Belgrade
MILOŠ MILOVANOVIĆ
Jurnalist, Producer / Anchor @ TV N1 / CNN exclusive news channel affiliate
JOHN DALTON
Director @ LSPR wordwide

JELENA MIKIĆ
Jelena se trenutno nalazi na funkciji Direktora Represent Academy, a pre toga bila je zadužena za uspostavljanje kancelarija Represent System-a u Bosni I Hercegovini I Severnoj Makedoniji. Njene oblasti ekspertize su strateško planiranje, krizno komuniciranje i rad na projektima finansiranim od strane međunarodnih donora.
Radila je kao mentor i trener za kompanije kao što su BOSCH, Nelt, Svetska banka, NIS, AIK Banka, WizzAir, CEFTA, Agencija za državne službenike Federacije BIH I mnogi drugi. Jelena vodi i Master Class krizne komunikacije koji organizuje Represent Academy, i stalni je predavač na Londonskoj školi za odnose sa javnošću u Beogradu, Skoplju i Sarajevu. Bila je član međunarodnog kriznog UN tima tokom poplava koje su pogodile Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku u proleće 2014. Školovala se u Americi, Češkoj, Danskoj, a u Beogradu je završila Ekonomski fakultet.
Danas u okviru svoje funkcije vodi i Represent Academy, edukacijski brend Represent System-a u okviru koga se organizuju međunarodno sertifikovane škole LSPR, Content Academy, seminari, treninzi, mentorski program I druge obuke.

MIRO ANTIĆ
Partner & Chief Experience Officer @ M2Communications
Koosnivač produkcijske kuće NEO i Digital X
Partner i Chief Experience Officer agencije M2Communications. Koosnivač produkcijske kuće NEO - New Entertainment Office i kompanije Digital X.
Poseduje bogato internacionalno iskustvo u oblastima marketinga i poslovnog razvoja. Ekspert u lansiranju i prezentaciji premijum brendova, kao i njihovom pozicioniranju u okviru visoko kompetitivnih sredina i globalnog tržišta.
M2C je uvela novu dimenziju u oblasti „event" produkcije zasnovanu na "experience design" pristupu. Miro sa svojim timom razvija projekte za globalne brendove, kao što su BMW, FIAT, Microsoft, Coca-Cola, L'Oreal, Porto Montenegro, Luštica Bay, Mercedes-Benz, Samsung, Calzedonia, Rolls-Royce i mnogi drugi. Njegov tim je osvojio više značajnih međunarodnih priznanja među kojima je i nagrada na jednom od najprestižnijih festivala iz oblasti „live" komunikacija BEA World 2018. U 2019. je izabran među globalno 100 najuticajnijih ljudi u event industriji od strane Eventex-a.
Član je savetodavnog odbora austrijske HR kompanije P & P Executive Search, kao i renomiranih poslovnih udruženja: Srpska asocijacija menadžera (SAM) i AmCham. Jedan je od osnivača Sekcije mladih poslovnih lidera (SAMPLE). Od 2012. do 2014. Miro je bio lider SAMPLE-a i član UO Srpske asocijacije menadžera. Podržava talente u sportu, umetnosti i dizajnu.

DRAŽEN PETROVIĆ
Strategic Planner Client @ Represent Communications
Dražen je master drugog stepena Ekonomskih nauka, smer marketing. Profesionalno iskustvo dugo 20 godina gradio je uglavnom na srpskom tržištu telekomunikacija, počevši od Bel Paggete-a, preko Mobtela pa sve do Telenora. Poslednjih nekoliko godina proveo je nevladinom sektoru kao strateški konsultant.
Svoje dvadesetogodišnje iskustvo sticao je u različitim oblastima, počevši od Marketinga, preko biznis planiranja i strategije do istraživanja tržišta i uvida u ponašanje potrošača. Iako je većinu svoje profesionalne karijere radio u ICT sektoru, priroda poslova kojima se bavio usmeravala ga je ka strateškoj analitici koja je primenjiva na sva tržišta, nezavisno od industrije u kojoj se trenutno nalazio.
Kao profesionalac kome je strateško razmišljanje u osnovi svega što radi, njegov pristup poslu bazira se na dugoročnim perspektivama rasta i razvoja, verovanju u kvalitet ispred kvantiteta, kao i potrebama i željama potrošača, kao jedinog merila uspeha. Njegov poslovni moto je „inkrementalno poboljšanje u svakom aspektu života i posla, svakog novog dana.“Dražen se pridružio mladom i perspektivnom timu Represent systema sredinom 2019 godine sa ciljem da doprinese razvoju i transformaciji najveće PR agencije u regionu u respektabilnog učesnika tržišta integrisanih komunikacija u sledeće tri godine.

MONIKA MILINKOVIĆ KOSTIĆ
Service Director @ Represent Communications
Preko 17 godina profesionalnog iskustva iz oblasti integrisanih marketing komunikacija, PR-a, eventa i brendinga. Radeći u velikom broju različitih industija – od FMCG do farmaceutske industrije i telekomunikacija, radila je na kreiranju i implementaciji velikog broja uspešnih marketinških strategija, za neke od najvećih brendova koji su pristutni na domaćem tržištu, ali i nekim dalekim svetskim tržištima poput Dubaija, Kuvajta, Katara, Saudijske Arabije i Rusije.
U svom pristupu rada fokus daje rezultatima, povezujući sve bitne tačke za jedan proizvod/brend, a koje imaju isti cilj – povećanje prodaje i bolje prepoznatljivosti na tržištu. U svom radu uvezujuje savremeni pristup marketinga (društvene mreže, google i online kampanje) sa pristupom stare škole (PR, oglašavanje, organizovanje događaja i promocija na prodajnim mestima), što dokazano daje najbolje rezultate
Saradnja sa uspešnim kompanijama poput Microsofta u Singapuru i projekta za unapređenje njihove interne komunikacije, do organizacije najvećeg sajma tehnike i tehnologije GITEX u Dubaiju doprinela je proširenju poslovnog iskustva i otvorila nove uvide u trendove koji nam dolaze.

ANA BOLBOĐEVSKI
Director of Communications
@ Belgrade Nikola Tesla Airport / member of VINCI Airports
Ana se bavi komunikacijama više od 20 godina a iskustvo je stekla u PR agencijama kroz rad sa klijentima iz različitih industrija, kao i u multinacionalnim kompanijama. Specijalista je za strateško komuniciranje, integrisane kampanje, upravljanje reputacijom i krizni menadžment. Uz start-up i change management iskustvo, ima iskustvo i u procesima spajanja i akvizicija kompanija. Učestvovala je u brojnim projektima iz sfere PR-a i integrisanih maketinških komunikacija koji su osvojili strukovna priznanja i nagrade.
Trenutno je direktorka komunikacija u kompaniji Belgrade airport, članici francuske VINCI Airports grupacije, koja upravlja aerodromom Nikola Tesla Beograd. Zajedno sa svojim timom pruža komunikacionu podršku poslovnoj i infrastrukturnoj transformaciji kompanije tokom tekućeg projekta modernizacije aerodroma. Između ostalog, zadužena je za kreiranje i sprovođenje strategije i aktivnosti korporativnih komunikacija, upravljanje procesima i kanalima eksterne i interne komunikacije, pozicioniranje i korporativni identitet kompanije.
U slobodno vreme se opušta šetnjom, boravkom u prirodi, vožnjom bicikla, dobrom knjigom i čašom vina, a na redovan sport kreće od ponedeljka.

NINA ELEZOVIĆ
Nina Elezović je Direktorka za korporativne poslove i održivost kompanije Coca-Cola Hellenic Bottling Company za Srbiju i Crnu Goru, gde je zadužena za odnose sa interesnim javnostima, javno zagoravanje i korporativne poslove, komunikaciju i inicijative iz oblasti održivog poslovanja. Prethodno je radila na poziciji Menadžera za komunikacije Glavnog izvršnog direktora Coca-Cola HBC Grupe, dok je deo Coca-Cola tima skoro celu deceniju.
Bogato iskustvo sticala je radom u privatnom sektoru, u vodećoj komunikacijskoj agenciji Represent Communications, kao i javnom sektoru (Ministarstvo za telekomunikacije i saobraćaj Vlade Republike Srbije; JP „Pošta Srbije“).
Predsedavajuća je Komiteta za zaštitu životne sredine Američke privredne komore u Beogradu i u Prištini, i članica Upravnog odbora Foruma za odgovorno poslovanje.
Nina je završila Executive MBA na Univerzitetu u Šefildu, u Velikoj Britaniji, a osnovne studije na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, na Katedri za engleski jezik i književnost.

MILICA STEFANOVIĆ
Tokom svoje karijere duge više od 15 godina Milica je stekla jedinstveno iskustvo radeći sa privatnim, javnim i civilnim sektorom u Srbiji i regionu jugoistočne Evrope.
Prva iskustva u struci stekla je u kompaniji Link group, a 2007. se pridružila USAID-ovom programu za podsticaj ekonomskom razvoju opština, na poziciji marketing savetnika.
Specifičnu ekspertizu stekla je u oblasti lokalnog ekonomskog razvoja i promocije investicija. Krajem 2010. prelazi u NALED gde je brzo napredovala do pozicije direktora za komunikacije i razvoj. Kao istaknut član senior menadžmenta NALED-a, zadužena je za organizacioni razvoj, strateške komunikacije, pozicioniranje NALED-a i njegovih tema, odnose s javnošću, kampanje javnog zagovaranja i događaje. Od 2021. tim lidera Nacionalne inicijative za bezgotovinska plaćanja.
Završila je Ekonomski fakultet u Beogradu i master je marketinga. Usavršavala se u SAD-u, Kini i Indiji. Član je Mense i Etičkog komiteta NALED-a.

TIJANA BEJATOVIĆ
Founder & Business Consultant Director @ TopIC
Tijana Bejatović je kroz više od 15 godina iskustva u službi i korporativnom radnom okruženju, doprinela različitim poslovnim uspesima kroz uloge u internim komunikacijama, PR-u, marketingu, event menadžmentu, razvoju korporativne kulture, angažovanju zaposlenih i strateškom planiranju. Strastveni je ljubitelj internih komunikacija.
Smatra da način na koji komuniciramo na poslu ima moć da transformiše živote ljudi čineći ih angažovanim i svrsishodnim, kao i da osećaj da smo cenjeni na poslu utiče na to da uvek damo više, a to izdvaja uspešne kompanije, brendove i bolja društva.
Poslednjih 10 godina svoje karijere je posvetila isključivo internoj komunikaciji, stvaranju veza između menadžmenta i ljudi, dajući poslovnim strategijama i ciljevima masovno razumevanje, pomažući preduzećima da postignu svoje ciljeve. Tijana vidi Internu komunikaciju (IK) kao plemenitu profesiju koja ima mnogo toga da ponudi, promeni kompanije, živote njenih zaposlenih i tržišta na bolje. Komunikacija radi za one koji na njoj rade, i nikada nije bilo više diskusija i priča na temu IK i njene važnosti. Zato je Tijanin manifest da doprinese izgradnji ove profesije i njenom jačanju na našem tržištu, da pomogne organizacijama i svima koji rade u IK da oslobode potencijal odlične interne komunikacije.

ZLATKO GANIĆ
Specijalista za digitalne medije i iskusni strateg sa 10 godina iskustva u oglašavanju. Njegov rad uključuje i tradicionalne i nove medije: TV, radio, štampa, Outdoor, Indoor, Web i društvene mreže. Radio je mnoge kampanje za međunarodne organizacije, komercijalne klijente i NVO (Henkel, Beko, Unilever, Citroen, Peugeot, HP, Molfix, Ulker , Sparkasse Bank, Britanska ambasada, CRS, USAID, Save The Children, IOM).
Bio je zadužen za razvoj medijskih strategija I istraživanje medija na teritoriji BiH, Srbije, Crne Gore i Hrvatske.
Zahvaljujući svom iskustvu postao je uspješan trener digitalnih medija u oblasti Digital Display, Facebook i Instagram oglašavanja, kao i Google ads od teorije do praktičnog rada. Svi učenici njegovih treninga imaju priliku da saznaju zašto je Digital toliko važan, te stiču praktično znanje o tome kako pokrenuti uspješne digitalne kampanje.

SRĐAN KARANOVIĆ
Actor, director and professor
@ Faculty of Dramatic Arts Belgrade
dr um. Srđan J. Karanović, redovni profesor na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu Srđan predaje pedagogiju glume na osnovnim, master i doktorskim studijama pri Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Na FDU je i sam studirao u klasi profesora Vladimira Jevtovića čiji je bio i saradnik u nastavi na predmetu Gluma na Fakultetu dramskih umetnosti tokom 10 godina.
Dobitnik je nekoliko nagrada među kojima su: "Dr Branivoj Đorđević", koja se dodeljuje najboljem studentu dikcije, Srebrne medalje Univerziteta umetnosti za uspešan i predan umetnički i stručni rad na FDU, "Zlatne značke" Kulturno-prosvetne zajednice Srbije kao i dve nagrade za doktorski umetnički projekat "Ne oklevaj! Improvizuj!"- Specijalnog priznanja za unapređenje pedagoških metoda u umetničkom obrazovanju i razvoju u oblasti glume na festivalu FIST i Specijalne nagrade za pedagoški rad na Međunarodnom pozorišnom studentskom festivalu Kestenburg u Banja Luci.
Kao predstavnik Fakulteta dramskih umetnosti učestvovao je na više festivala pozorišnih akademija u zemlji i inostranstvu i bio u prilici da u svojstvu glumačkog pedagoga radi na pripremi scena iz komada Šekspira, Goldonija i Joneska sa studentima iz Italije, Slovenije, Hrvatske, Španije, Makedonije, Rumunije i Grčke. Ostvario je više od 20 uloga u pozorištima, kao i brojne uloge u domaćim i stranim televizijskim serijama, filmovima i radio-dramama. Jedan je od osnivača Studija glume "Četvrti zid" pri Domu kulture Studentski grad. Vodi Master klas u okviru“ Škole glume i govora“ pri Omladinskom pozorištu Dadov. Srđan je godinama bio angažovan i kao spiker i voditelj nekoliko emisija na televizijama i radio stanicama na Trećem programu Radio Beograda, BK Telekomu, RTS-u, TV FOKS-u i TV Prva.

MILOŠ MILOVANOVIĆ
Jurnalist, Producer / Anchor
@ TV N1 / CNN exclusive news channel affiliate
Miloš Milovanović je svoju novinarsku karjeru započeo još 2001. godine, a na televiziji N1 je od 2015. godine.
Radi kao producent i prezenter „N1info“ pregleda vesti, prezenter Dnevnika, poslepodnevnog informativnog programa „Dan uživo“. Bio je producent i prezenter političkog magazina „Crvena linija“. Povremeno se pojavljuje i u jutarnjem programu „Novi dan“. Uradio više intervjua („N1 intervju“ i „Scenske priče“), a počeo je kao novinar i voditelj emisije „Ukrštene reči“ i informativne redakcije BKTV 2001. godine, radio je i kao novinar, reporter i prezenter informative Studija B, kao i voditelj emisije „Arena“.
10 godina na B92 radio je kao reporter i prezenter Vesti B92 i voditelj jutarnjeg programa. Kontrabasista, domaćin programa Kolarčeve zadužbine „Mala škola bontona – Kako se sluša koncert“ od 2012.godine. Pokretač Bass Passion vikenda, posvećenog kontrabasu. Dobitnik nagrade „Press vitez – Miloje Mića Orlović“ festivala Press Vitez 2010. godine. Kolarčeva zadužbina dodelila mu je 2014. godine plaketu za izuzetan doprinos programskoj delatnosti.

JOHN DALTON
Director @ LSPR worldwide
Direktor Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR) od 1992 i CEO Centra za reputacioni i krizni menadžment. Konsultant koji je radio sa velikim brojem multinacionalnih klijenata i vodio brojne edukativne seminare, savetovao organizacije civilnog društva, predstavnike Vlade i Kraljevske porodice.
Trenirao je veliki broj ambasadora u rodnom Londonu, a na međunarodnoj sceni je najviše bio prisutan kroz programe za razvijanje poruka i kriznog menadžmenta. Bio je specijalni savetnik UNICEF-a u Ženevi za reputacijska pitanja. Nakon svetske ekonomske krize 2008, zagovara strateške studije i dugoročno planiranje.
Specijalna cena za prijave do 31. avgusta iznosi 1170 EUR NETO.
Nakon toga se plaća puna cena od 1300 EUR NETO.