top of page
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube
JELICA ANTELJ
jelena-mikic-RA_edited_edited.jpg

JELENA MIKIĆ

Jelena se trenutno nalazi na funkciji Direktora Represent Academy, a pre toga bila je zadužena za uspostavljanje kancelarija Represent System-a u Bosni I Hercegovini I Severnoj Makedoniji. Njene oblasti ekspertize su strateško planiranje, krizno komuniciranje i rad na projektima finansiranim od strane međunarodnih donora.

 

Radila je kao mentor i trener za kompanije kao što su BOSCH, Nelt, Svetska banka, NIS, AIK Banka, WizzAir, CEFTA, Agencija za državne službenike Federacije BIH I mnogi drugi. Jelena vodi i Master Class krizne komunikacije koji organizuje Represent Academy, i stalni je predavač na Londonskoj školi za odnose sa javnošću u Beogradu, Skoplju i Sarajevu. Bila je član međunarodnog kriznog UN tima tokom poplava koje su pogodile Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku u proleće 2014. Školovala se u Americi, Češkoj, Danskoj, a u Beogradu je završila Ekonomski fakultet.

 

Danas u okviru svoje funkcije vodi i Represent Academy, edukacijski brend Represent System-a u okviru koga se organizuju međunarodno sertifikovane škole LSPR, Content Academy, seminari, treninzi, mentorski program I druge obuke.

Jelen Mikić
miro_antic_m2communications_.jpg

MIRO ANTIĆ

Partner & Chief Experience Officer @ M2Communications
Koosnivač produkcijske kuće NEO i Digital X

Partner i Chief Experience Officer agencije M2Communications. Koosnivač produkcijske kuće NEO - New Entertainment Office i kompanije Digital X.

Poseduje bogato internacionalno iskustvo u oblastima marketinga i poslovnog razvoja. Ekspert u lansiranju i prezentaciji premijum brendova, kao i njihovom pozicioniranju u okviru visoko kompetitivnih sredina i globalnog tržišta.

M2C je uvela novu dimenziju u oblasti „event" produkcije zasnovanu na "experience design" pristupu. Miro sa svojim timom razvija projekte za globalne brendove, kao što su BMW, FIAT, Microsoft, Coca-Cola, L'Oreal, Porto Montenegro, Luštica Bay, Mercedes-Benz, Samsung, Calzedonia, Rolls-Royce i mnogi drugi. Njegov tim je osvojio više značajnih međunarodnih priznanja među kojima je i nagrada na jednom od najprestižnijih festivala iz oblasti „live" komunikacija BEA World 2018. U 2019. je izabran među globalno 100 najuticajnijih ljudi u event industriji od strane Eventex-a.

Član je savetodavnog odbora austrijske HR kompanije P & P Executive Search, kao i renomiranih poslovnih udruženja: Srpska asocijacija menadžera (SAM) i AmCham. Jedan je od osnivača Sekcije mladih poslovnih lidera (SAMPLE). Od 2012. do 2014. Miro je bio lider SAMPLE-a i član UO Srpske asocijacije menadžera. Podržava talente u sportu, umetnosti i dizajnu.

Miro Antić
vesna bjelic ekonomija_111024_ringier foto zoran ilic (11) (1)_edited.jpg

VESNA BJELIĆ

Urednik i novinar @ BlicBiznis

Vesna Bjelić Bećagović je diplomirani novinar i komunikolog, i u novinarstvu je od druge godine fakulteta. Trenutno urednik "Blic Biznisa", sa višegodišnjim iskustvom kao urednik ekonomskih rubrika u više medija.
Novinar je i saradnik na nekoliko projekata nevladinih organizacija, ali i vladinih poput plana za borbu protiv sive ekonomije.

Dobitnica je nagrada za doprinos razvoju privrede, kao i renomiran internet sadržaj. Izveštavala je sa vodećih biznis i IT konferencija u svetu, autor je brojnih intervjua sa liderima iz sveta biznis i poslovne zajednice, kao i tema koje utiču na naše finansije. 

Bavi se i pisanjem sadržaja za native kampanje, piše komentare, moderira panele. Generacija milenijalaca joj često ukazuje čast kao svog predstavnika u poslovnom svetu. Ima i jednu javnu funkciju, kao član Programskog saveta RTS-a. 

Vesna Bjelić
Tamara Ivanković
3.png

TAMARA IVANKOVIĆ

Tamara je više od 18 godina deo agencije Represent Commmunications, a trenutno je na čelu PR tima. Profesionalan i precizan timski igrač, sa više od 25 godina iskustva u oblasti odnosa sa javnošću i medijima. Sarađivala je sa klijentima iz različitih sektora (Aerodrom Nikola Tesla, AIK banka, Srpska asocijacija menadžera, Delhaize Srbija, Savez ekonomista Srbije, Forma Ideale, HP, Telenor, PricewaterhouseCoopers, Jaffa Crvenka, Forum za odgovorno poslovanje), učestvovala je u realizaciji velikih događaja poput tradicionalnog Kopaonik biznis foruma, Samita 100 biznis lidera, Serbia Open.


Pored tradicionalnih aktivnosti sa medijima, ima višegodišnje iskustvo i u kriznoj komunikaciji, internoj, kao i u upravljanju reputacijom i rešavanju osetljivih tema.


Iskustvo i znanje pre agencije sticala je kao sportski novinar, kad je imala i priliku da bude u organizaciji velikih sportskih događaja koji su se održavali u Beogradu – Svetski kup u vaterpolu, Svetska liga u vaterpolu, Evropsko prvenstvo u vaterpolu.

Gorica.png

GORICA MITROVIĆ

Editor in Chief @ BizLife

Gorica Mitrović rođena je u Belom Manastiru, u Hrvatskoj. U Srbiju dolazi 1997. godine i tu završava Požarevačku gimnaziju i novinarstvo na Fakultetu političkih nauka. Nakon završenog fakulteta radila je u čest godina u dnevnom listu Blic, od beogradske do ekonomske rubrike u kojoj je pratila teme vezane za razne sektore biznisa i ekonomije i na taj način ušla je i u svet onlajn novinarstva.

 

Radila je i za aerodromski magazin Terminal, koji je izlazio u saradnji sa Medijskom mrežom i Aerodromom Nikola Tesla. Pet godina radila je i na portalu Telegraf, za biznis rubriku. Od oktobra 2023. godine je na mestu izvršnog urednika portala BIZLife. Udata je i majka je Vuka i Đurđe.

Gorica Mitrović
5R6A1480_edited.jpg

NATAŠA ŠARČEVIĆ

Nataša je u karijeri dužoj od 20 godina, široku stručnost u kreativnom razvoju i proizvodnji integrisanih marketinških kampanja, medijsku stručnost, posebno u internetskim medijima i jake liderske veštine u upravljanju brendovima i marketinškim timovima gradila je u kompanijama Fruvita (Director Of Marketing and Business Development), PepsiCo (Group Brand Manager Potato Chips, Nuts & Seeds) i

Carlsberg Group (Mainstream Marketing Manager).

Nataša je završila Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, smer marketing. Tokom studija, bila je istaknuti član Marketinške radionice i član tima Eureca koji je na IAA globalnom takmičenju za studente ekonomije, osvojio prvo mesto u jednoj od kategorija.

Danas je Nataša član Alumni kluba Ekonomskog faluteta i Marketinške radionice koju podržava i nakon izlaska završetka članstva, kroz sve kompanije u kojima je radila.

Nataša je dobitnica brojnih priznanja za individualna i timska dostignuća, uključujući nagradu Super Hero Of The Year i Mark Awards za 2021. i 2022. godinu, kao i priznanje Kaktus Superstar na Kaktus Festivalu 2022. godine.

Član najvažnijih domaćih i međunarodnih marketinških organizacija - IAA (Međunarodna oglašivačka asocijacija), UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije – član upravnog odbora), SEMA (Srpsko marketinško udruženje) i SAM (Srpsko udruženje menadžera).

Nataša Šarčević
Tijana Bejatović 2.jpg

TIJANA BEJATOVIĆ

Founder & Business Consultant Director @ TopIC

Tijana Bejatović je kroz više od 15 godina iskustva u službi i korporativnom radnom okruženju, doprinela različitim poslovnim uspesima kroz uloge u internim komunikacijama, PR-u, marketingu, event menadžmentu, razvoju korporativne kulture, angažovanju zaposlenih i strateškom planiranju. Strastveni je ljubitelj internih komunikacija.

Smatra da način na koji komuniciramo na poslu ima moć da transformiše živote ljudi čineći ih angažovanim i svrsishodnim, kao i da osećaj da smo cenjeni na poslu utiče na to da uvek damo više, a to izdvaja uspešne kompanije, brendove i bolja društva.

Poslednjih 10 godina svoje karijere je posvetila isključivo internoj komunikaciji, stvaranju veza između menadžmenta i ljudi, dajući poslovnim strategijama i ciljevima masovno razumevanje, pomažući preduzećima da postignu svoje ciljeve. Tijana vidi Internu komunikaciju (IK) kao plemenitu profesiju koja ima mnogo toga da ponudi, promeni kompanije, živote njenih zaposlenih i tržišta na bolje. Komunikacija radi za one koji na njoj rade, i nikada nije bilo više diskusija i priča na temu IK i njene važnosti. Zato je Tijanin manifest da doprinese izgradnji ove profesije i njenom jačanju na našem tržištu, da pomogne organizacijama i svima koji rade u IK da oslobode potencijal odlične interne komunikacije.

Tijana Bejatovć
2_edited.jpg

ZLATKO GANIĆ

Specijalista za digitalne medije i iskusni strateg sa 10 godina iskustva u oglašavanju. Njegov rad uključuje i tradicionalne i nove medije: TV, radio, štampa, Outdoor, Indoor, Web i društvene mreže. Radio je mnoge kampanje za međunarodne organizacije, komercijalne klijente i NVO (Henkel, Beko, Unilever, Citroen, Peugeot, HP, Molfix, Ulker , Sparkasse Bank, Britanska ambasada, CRS, USAID, Save The Children, IOM).

Bio je zadužen za razvoj medijskih strategija I istraživanje medija na teritoriji BiH, Srbije, Crne Gore i Hrvatske.

Zahvaljujući svom iskustvu postao je uspješan trener digitalnih medija u oblasti Digital Display, Facebook i Instagram oglašavanja, kao i Google ads od teorije do praktičnog rada. Svi učenici njegovih treninga imaju priliku da saznaju zašto je Digital toliko važan, te stiču praktično znanje o tome kako pokrenuti uspješne digitalne kampanje.

Zlatko Gnić
Srđan Karanović, FDU Belgrade.png

SRĐAN KARANOVIĆ

Actor, director and professor
@ Faculty of Dramatic Arts Belgrade

dr um. Srđan J. Karanović, redovni profesor na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu Srđan predaje pedagogiju glume na osnovnim, master i doktorskim studijama pri Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Na FDU je i sam studirao u klasi profesora Vladimira Jevtovića čiji je bio i saradnik u nastavi na predmetu Gluma na Fakultetu dramskih umetnosti tokom 10 godina.

Dobitnik je nekoliko nagrada među kojima su: "Dr Branivoj Đorđević", koja se dodeljuje najboljem studentu dikcije, Srebrne medalje Univerziteta umetnosti za uspešan i predan umetnički i stručni rad na FDU, "Zlatne značke" Kulturno-prosvetne zajednice Srbije kao i dve nagrade za doktorski umetnički projekat "Ne oklevaj! Improvizuj!"- Specijalnog priznanja za unapređenje pedagoških metoda u umetničkom obrazovanju i razvoju u oblasti glume na festivalu FIST i Specijalne nagrade za pedagoški rad na Međunarodnom pozorišnom studentskom festivalu Kestenburg u Banja Luci.

Kao predstavnik Fakulteta dramskih umetnosti učestvovao je na više festivala pozorišnih akademija u zemlji i inostranstvu i bio u prilici da u svojstvu glumačkog pedagoga radi na pripremi scena iz komada Šekspira, Goldonija i Joneska sa studentima iz Italije, Slovenije, Hrvatske, Španije, Makedonije, Rumunije i Grčke. Ostvario je više od 20 uloga u pozorištima, kao i brojne uloge u domaćim i stranim televizijskim serijama, filmovima i radio-dramama. Jedan je od osnivača Studija glume "Četvrti zid" pri Domu kulture Studentski grad. Vodi Master klas u okviru“ Škole glume i govora“ pri Omladinskom pozorištu Dadov. Srđan je godinama bio angažovan i kao spiker i voditelj nekoliko emisija na televizijama i radio stanicama na Trećem programu Radio Beograda, BK Telekomu, RTS-u, TV FOKS-u i TV Prva.

Srđan Karanović
4.png

MAJA ĐURIĆ

Jurnalist, Presenter / Anchor
TV N1 / CNN exclusive news channel affiliate

Maja se profesionalnim novinarstvom bavi od 2013. godine kada je kao reporter počela sa radom u Produkcijskoj grupi „Mreža“. Izveštavala je o različitim aspektima procesa evropskih integracija, u okviru emisija „Evronet“ i „Dnevnik TV Mreže“. U Balkanskoj istraživačkoj mreži (BIRN) napravila je prve korake u istraživačkom novinarstvu. Koautor je istraživačkog teksta „Belexocentar i hotel Holiday Inn povezani sa bankarskom prevarom“. Televizijskim novinarstvom profesionalno je počela da se bavi 2015. godine, kada je postala najmlađi član redakcije TV N1.

U fokusu su joj ekonomske priče, o kojima izveštava vrlo profesionalno dodirujući pozadinu priča od javnog interesa, ali ističe i izazove sa kojima se država, preduzetnici, radnici i građani suočavaju u stvarnom životu. Iako su joj ekonomske teme najizazovnije, na njenom novinarskom radaru uvek ostaju i važne političke i aktuelne društvene teme u zemlji. Autor je i dva dokumentarna filma.

Maja Đurić Adamov
Bojana Savić, LSPR_edited.jpg

BOJANA SAVIĆ

Corporate Communications & PR Manager
@ MPC Properties

Bojana Savić je stručnjakinja za korporativne komunikacije i PR, trenutno zaposlena u kompaniji MPC Properties kao menadžerka korporativnih komunikacija i PR-a, gde vodi strategije internih i eksternih komunikacija, digitalni nastup, kao i PR za čitav retail portfelj kompanije (UŠĆE, BEO, Delta City, Mercator, Immo Outlet šoping centri). Diplomirala je turski jezik i književnost, a potom završila master studije istorije u Istanbulu i Budimpešti. Karijeru i komunikacione strategije gradi po principu pomeranja granica konvencionalnog onda kada to vodi ka suštinskim i merljivim rezultatima. Sa iskustvom koje obuhvata javni, diplomatski i korporativni sektor, na reputaciju ne gleda kao na statičnu sliku, već kao na dinamičan sistem poverenja. U okruženju u kojem su brzina i vidljivost ključni, Bojana kombinuje analitičku preciznost sa izraženom kreativnom intuicijom kako bi isporučila komunikaciju koja je dosledna, strateški utemeljena i usmerena ka dugoročnom efektu.

Dobitnica je priznanja “Čarobnjak kreativnosti 2024”, dodaljenog od strane svih koleginica i kolega u kompaniji.

Pored profesionalnog angažmana, ponosna je na prvi društveno-angažovani blog "Multikul Srbija", koji se 2017. godine bavio temama identiteta, raznolikosti, i univerzalnih vrednosti, sa ciljem otvaranja dijaloga i osnaživanja zajednice kroz kulturu i reč.

 

Sebe opisuje kao game changer-a. 

Srećna je cimerka najdivnije mačke Koko.

Bojana Savic
N_BL2919_edited.jpg

MILICA ŠLJIVANČANIN

Marketing Manager, Consumer Brands
@ Henkel

Milica Šljivančanin je pre tri godine preuzelu poziciju marekting menadzera prilikom kreiranja nove divizije Henkel Consumer Brands, gde je učestvovala u spajanju divizije detredzenti i kućna hemija sa divizijom kozmetike.

Zaduzena je za razvoj tržišnih strategija, analizu potrošača i unapređenje brend performansi. Njeno iskustvo obuhvata širok spektar FMCG kategorija, sa fokusom na inovacije, istraživanje tržišta i jačanje brendova na konkurentnim tržištima.

Stekla je iskustvo u kompaniji Henkel gde je tokom karijere napredovala od sektora korporativnih komunikacija do brend menadžmenta i upravljanja kategorijama i trade marketingom.

U radu je inspiriše kombinacija analitike i kreativnosti. Voli da otkriva uvide iz tržišta kako bi ih pretvorila u inovacije, komunikacione kampanje i aktivnosti koje grade dugoročnu vrednost. Za nju marketing nije samo promocija proizvoda, već i stvaranje iskustava koja povezuju ljude sa brendom i jačaju poverenje

Milica Šljivančanin
2.png

JOHN DALTON

Director @ LSPR worldwide

Direktor Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR) od 1992 i CEO Centra za reputacioni i krizni menadžment. Konsultant koji je radio sa velikim brojem multinacionalnih klijenata i vodio brojne edukativne seminare, savetovao organizacije civilnog društva, predstavnike Vlade i Kraljevske porodice.

Trenirao je veliki broj ambasadora u rodnom Londonu, a na međunarodnoj sceni je najviše bio prisutan kroz programe za razvijanje poruka i kriznog menadžmenta. Bio je specijalni savetnik UNICEF-a u Ženevi za reputacijska pitanja. Nakon svetske ekonomske krize 2008, zagovara strateške studije i dugoročno planiranje.

John Dalton
PRIJAVA

Hvala na prijavi.
Šaljemo Vam uskoro sve informacije.

bottom of page