NELA DEURA
Employer Branding Consultant
Nela Deura, Employer branding konsultant, marketing i komunikacioni ekspert, već skoro 20 godina uspešno radi na izgradnji korporativnih brendova, unapređenju korporativnog imidža, dostizanju i održavanju željene reputacije, pozicioniranju kompanija na tržištu, kao i razvoju lojalnih potrošača.
Poslednje četiri godine svoju marketing i komunikacionu ekspertizu oplemenila je, proširila i stavila u službu employer branding-a, radeći za velike multinacionalne kompanije. Fokusirala se na talente, njihovo adekvatno korporativno iskustvo, zadovoljstvo, motivaciju i angažovanje, jer smatra da se samo stvaranjem jedinstvene korporativne kulture i inspirativnog radnog okruženja za talente, kompanija može diferencirati, a uz realizaciju unapred zadatog akcionog plana i adekvatnu promociju, poneti epitet poželjnog poslodavca.
Na pitanje koji je njen omiljeni izazov, odgovara da je to preobražavanje sasvim "običnih" kompanija u poželjnog poslodavca i prepoznatljiv brend na tržištu na kom posluje, a njena najveća strast je postavljanje strategije koja će sve to i omogućiti.
KRSTINJA ŠĆEPANOVIĆ
Krstinja Šćepanović je HR ekspert koja u svom svakodnevnom poslu kreira i oživljava HR strategiju, vodi brigu o procesima zapošljavanja, intervjuima, selekcijama i zapošljavanjem generalno u OTP banci.
Pod njenim okriljem su i planovi i beneficije zaposlenih, programi za zaposlene kao i bezbednost na radu. Efikasno kreira programe za privlačenje i zadržavanje vrhunskih talenata i radi sa tehničkim timom na dizajniranju, integraciji i implementaciji softverskih sistema za bolju efikasnost ljudskih resursa.
U svojoj 13 godišnjoj karijeri koju je započela u Societe banci vodila je HR u uslovima pandemije, istovremeno sa procesom integracije sa OTP bankom. Ovaj period je imao i najbolje poslovne rezultate u dosadašnjem radu banke.
JELENA MIKIĆ
Jelena se trenutno nalazi na funkciji Direktora Represent Academy, a pre toga bila je zadužena za uspostavljanje kancelarija Represent System-a u Bosni I Hercegovini I Severnoj Makedoniji. Njene oblasti ekspertize su strateško planiranje, krizno komuniciranje i rad na projektima finansiranim od strane međunarodnih donora.
Radila je kao mentor i trener za kompanije kao što su BOSCH, Nelt, Svetska banka, NIS, AIK Banka, WizzAir, CEFTA, Agencija za državne službenike Federacije BIH I mnogi drugi. Jelena vodi i Master Class krizne komunikacije koji organizuje Represent Academy, i stalni je predavač na Londonskoj školi za odnose sa javnošću u Beogradu, Skoplju i Sarajevu. Bila je član međunarodnog kriznog UN tima tokom poplava koje su pogodile Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku u proleće 2014. Školovala se u Americi, Češkoj, Danskoj, a u Beogradu je završila Ekonomski fakultet.
Danas u okviru svoje funkcije vodi i Represent Academy, edukacijski brend Represent System-a u okviru koga se organizuju međunarodno sertifikovane škole LSPR, Content Academy, seminari, treninzi, mentorski program I druge obuke.
MAYA TSANKOVA
Maya je globalni HR lider sa preko 17 godina iskustva u upravljanju talentima, razvoju i privlačenju u FTSE100 kompanijama.
Na trenutnoj poziciji, kao globalni rukovodilac za komunikacije brenda poslodavaca, ona vodi strategiju brenda poslodavca za Coca-Cola HBC kako bi povećala atraktivnost i učvrstila poziciju kompanije kao najboljeg poslodavca u klasi na 29 tržišta (Euroazija i Afrika).
Glavni deo njene uloge je da vodi komunikaciju brenda poslodavca i digitalno prisustvo - od transformacije EVP do definisanja ambiciozne i inovativne strategije medija i kanala. Ovo uključuje i upravljanje komunikacijom brenda poslodavca na kanalima društvenih mreža (kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram).
Maya ima CIPD sertifikat, doktorat iz HR menadžmenta i stručnu diplomu iz digitalnog marketinga. Ona je ICF sertifikovan profesionalni trener.