top of page

  PREDAVAČI  

Employer Branding u praksi 2023.

Nela Deura

NELA DEURA

Employer Branding Consultant

Nela Deura, Employer branding konsultant, marketing i komunikacioni ekspert, već skoro 20 godina uspešno radi na  izgradnji korporativnih brendova, unapređenju korporativnog imidža, dostizanju i održavanju željene reputacije, pozicioniranju kompanija na tržištu, kao i razvoju lojalnih potrošača.

Poslednje četiri godine svoju marketing i komunikacionu ekspertizu oplemenila je, proširila i stavila u službu employer branding-a, radeći za velike multinacionalne kompanije. Fokusirala se na talente, njihovo adekvatno korporativno iskustvo, zadovoljstvo, motivaciju i angažovanje, jer smatra da se samo stvaranjem jedinstvene korporativne kulture i inspirativnog radnog okruženja za talente, kompanija može diferencirati, a uz realizaciju unapred zadatog akcionog plana i adekvatnu promociju, poneti epitet poželjnog poslodavca.

Na pitanje koji je njen omiljeni izazov, odgovara da je to preobražavanje sasvim "običnih" kompanija u poželjnog poslodavca i prepoznatljiv brend na tržištu na kom posluje, a njena najveća strast je postavljanje strategije koja će sve to i omogućiti.

Nela Deura
Krstinja Scepanovic, OTP banka

KRSTINJA ŠĆEPANOVIĆ

Krstinja Šćepanović je HR ekspert koja u svom svakodnevnom poslu kreira i oživljava HR strategiju, vodi brigu o procesima zapošljavanja, intervjuima, selekcijama i zapošljavanjem generalno u OTP banci.

Pod njenim okriljem su i planovi i beneficije zaposlenih, programi za zaposlene kao i bezbednost na radu. Efikasno kreira programe za privlačenje i zadržavanje vrhunskih talenata i radi sa tehničkim timom na dizajniranju, integraciji i implementaciji softverskih sistema za bolju efikasnost ljudskih resursa.

U svojoj 13 godišnjoj karijeri koju je započela u Societe banci vodila je HR u uslovima pandemije, istovremeno sa  procesom integracije sa OTP bankom. Ovaj period je imao i najbolje poslovne rezultate u dosadašnjem radu banke.

Krstinja Šćepanović
jelena-mikic-RA_edited_edited.jpg

JELENA MIKIĆ

Jelena se trenutno nalazi na funkciji Direktora Represent Academy, a pre toga bila je zadužena za uspostavljanje kancelarija Represent System-a u Bosni I Hercegovini I Severnoj Makedoniji. Njene oblasti ekspertize su strateško planiranje, krizno komuniciranje i rad na projektima finansiranim od strane međunarodnih donora.

 

Radila je kao mentor i trener za kompanije kao što su BOSCH, Nelt, Svetska banka, NIS, AIK Banka, WizzAir, CEFTA, Agencija za državne službenike Federacije BIH I mnogi drugi. Jelena vodi i Master Class krizne komunikacije koji organizuje Represent Academy, i stalni je predavač na Londonskoj školi za odnose sa javnošću u Beogradu, Skoplju i Sarajevu. Bila je član međunarodnog kriznog UN tima tokom poplava koje su pogodile Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku u proleće 2014. Školovala se u Americi, Češkoj, Danskoj, a u Beogradu je završila Ekonomski fakultet.

 

Danas u okviru svoje funkcije vodi i Represent Academy, edukacijski brend Represent System-a u okviru koga se organizuju međunarodno sertifikovane škole LSPR, Content Academy, seminari, treninzi, mentorski program I druge obuke.

Jelen Mikić
me_edited.jpg

MAYA TSANKOVA

Maya je globalni HR lider sa preko 17 godina iskustva u upravljanju talentima, razvoju i privlačenju u FTSE100 kompanijama.

 

Na trenutnoj poziciji, kao globalni rukovodilac za komunikacije brenda poslodavaca, ona vodi strategiju brenda poslodavca za Coca-Cola HBC kako bi povećala atraktivnost i učvrstila poziciju kompanije kao najboljeg poslodavca u klasi na 29 tržišta (Euroazija i Afrika).

 

Glavni deo njene uloge je da vodi komunikaciju brenda poslodavca i digitalno prisustvo - od transformacije EVP do definisanja ambiciozne i inovativne strategije medija i kanala. Ovo uključuje i upravljanje komunikacijom brenda poslodavca na kanalima društvenih mreža (kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram).

Maya ima CIPD sertifikat, doktorat iz HR menadžmenta i stručnu diplomu iz digitalnog marketinga. Ona je ICF sertifikovan profesionalni trener.

Maya Tsankova
Aleksandra Stefanovic, CSL

ALEKSANDRA STEFANOVIĆ

Aleksandra Stefanović je lični poslovni trener koji inspiriše ljude da začine svoj liderski stil i razviju sopstveni recept za liderski uspeh. Aleksandra Stefanović kao konsultant pomaže organizacijama da postave smislene procese rada sa ljudima koji obezbeđuju da se lideri i zaposleni međusobno bolje čuju, vide i razumeju.

Prethodno je radila 25 godina u nekoliko regionalnih i internacionalnih korporacija, a u poslednjih 15 fokus joj je bio na strateškom razvoju zaposlenih. Iskustvo na visokim menadžerskim pozicijama joj je omogućilo da „iz prve ruke“ nauči i razume izvore inspiracije, ali i izazove i bolne tačke liderstva.

Autorka je knjige „Liderstvo u zrnu soli".

Aleksandra Stefanović
2_edited.jpg

ZLATKO GANIĆ

Specijalista za digitalne medije i iskusni strateg sa 10 godina iskustva u oglašavanju. Njegov rad uključuje i tradicionalne i nove medije: TV, radio, štampa, Outdoor, Indoor, Web i društvene mreže. Radio je mnoge kampanje za međunarodne organizacije, komercijalne klijente i NVO (Henkel, Beko, Unilever, Citroen, Peugeot, HP, Molfix, Ulker , Sparkasse Bank, Britanska ambasada, CRS, USAID, Save The Children, IOM).

Bio je zadužen za razvoj medijskih strategija I istraživanje medija na teritoriji BiH, Srbije, Crne Gore i Hrvatske.

Zahvaljujući svom iskustvu postao je uspješan trener digitalnih medija u oblasti Digital Display, Facebook i Instagram oglašavanja, kao i Google ads od teorije do praktičnog rada. Svi učenici njegovih treninga imaju priliku da saznaju zašto je Digital toliko važan, te stiču praktično znanje o tome kako pokrenuti uspješne digitalne kampanje.

Zlatko Gnić
Milena Rajković, A1 Srbija_edited.jpg

MILENA RAJKOVIĆ

Milena ima preko 15 godina iskustva u HR-u, radila je u HR agenciji, FMCG i Telco industriji. 

Kroz svoju karijeru imala je prilike da bude podrška raznim timovima u kompaniji, i bila je angažovana na svim HR temama – odabrir novih kolega, podrška razvoju I edukaciji ljudi, organizacione promene I brojne druge.

Radila je u različitim sferama: HR edukaciji, upravljanje talentima, HR biznis partnering-u, a trenutno vodi tim koji se bavi unapređenjem iskustva zaposlenih u kompaniji. 

Svakodnevna dinamika, različitost rada sa ljudima je ono što je pokreće i čini svaki dan posebnim.

Milena Rajković, A1

Hvala na prijavi.
Šaljemo Vam uskoro sve informacije.

bottom of page